Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 01-06-2009 18:57:29

Dolle Hond (Poll)

Uitslag Poll:
Maurice de Hond (61) wéér vader...


Flauwe grappen zijn gemaakt en meningen ge- geven. Ook op XOOX was ruim 75% niet erg blij met dit bericht. De stemmers lijken 61 jaar té oud te vinden om nog kinderen te krijgen, en ik deel die mening. Verbieden en/of steriliseren blijken goede alternatieven. Slechts 14% wil de Hond nog wel feliciteren met zijn uitschieter. Tsja, als je op die leeftijd nog steeds niet over je Mid-life crisis heen bent en op zoek blijft naar steeds jongere vrouwen... dan moet je ook aan diens kinderwens denken. Voor zo'n dame is het einde ook in zicht qua bevruchten (door Maurice ), dússs. Hoe oud denkt hij eigenlijk wel te kunnen worden? (ik voel een poll opkomen) Toch maar even langs de uroloog gaan. Knip, knip.. iedereen blij!