Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Web-Log 25-03-2010 20:35:10

Poll

Uitslag Poll:
Wat nu... met Sander V ??


Het is duidelijk dat de stemmers het liefst de beschikking hadden over de doodstraf als maatregel tegen deze ontspoorde politieman. Helaas voorziet ons Rechtssysteem niet in deze optie en lijkt het erop dat er een fikse gevangenisstraf & TBS zal worden geëist. De berichten over zijn persoonlijkheid, beschadigingen in het verleden en extreme seksuele gedrag hebben eigenlijk ongewild materiaal gegeven om de TBS maatregel erbij te halen. Jammer! Ik ben zelf óók van mening dat zo'n dure behandeling voor deze man verspilling is en dat levenslang nu ook maar eens écht levenslang moet zijn! Laten we hopen dat hier recht zal worden gedaan! Dank voor het uitbrengen van je stem. Een nieuwe poll staat er!