Web-Log
01-04-2010 00:00:10
XOOX Dating

Zoals je ziet is het maar een 1 april grap... Alhoewel?? Misschien is het helemaal nog niet zo gek om een dating-site te beginnen... Je schijnt er goed geld mee te kunnen verdienen. Zou jij het wat vinden als XOOX naast de Weblog en Muziek Quizz ook een Dating-site zou beginnen? Een goed idee? Goede 1 april grap? Laat het ons weten via de Poll of reageer!