Algemeen
18-05-2010 12:58:59
Zwoel in de as

Aanstaande vrijdag zouden wij vanuit het werk uit eten gaan in strandtent Zwoel aan het strand van Hoek van Holland. Vanmorgen hoorde ik dat afgelopen nacht drie standpa- viljoens door brand zijn verwoest. En jawel: Zwoel zat er bij! Het afscheid van twee colle- ga's zal dus ergens anders plaats moeten vinden. Op de afbeelding hierboven zie je door de vlammen heen de naam van het restaurant nog staan. De reservering zal wel vervallen.