Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 25-05-2010 18:51:08

Beruchte nacht !

Vannacht precies 1 jaar geleden was er zeer hevig onweer boven Spijkenisse!!

Klik voor groter en meer

Het was vorig jaar een zeer onstuimige nacht. We zaten beneden en ik had nog nooit zo'n hevig onweer gezien; voortdurende bliksem en het leek wel of er een orkaan over trok! Een beetje griezelig was het wel, maar ook spannend! Kijk hier voor een filmpje van die nacht, en kijk in de balk er naast op YouTube voor nog meer opnames in die beruchte nacht van 25 op 26 mei 2009. Blijft het vannacht rustig? Er zit wel onweer in de lucht boven Europa.