Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Computers/Internet 12-07-2010 15:40:28

Fijne Gadget !!

Klik voor groter

Klik voor groterKlik voor groter

Nieuwe gadgets in je huis ontmoeten blijft natuurlijk altijd weer leuk! Vandaag kwam mijn bestelde Mini HDMI Media Player van Fantec binnen. De laatste tijd had ik het wel gehad met het branden van gedownloade films. Dat kostte best tijd en regelmatig slikte de DVD speler de film niet helemaal goed. Met deze Media Player stop ik de USB stick met films erin, en kijken maar!! Je kunt er natuurlijk ook een lekkere grote harddisk aan hangen met muziek, films, etc. om het meteen op je TV te kijken via de HDMI ingang. Het werkt als een trein, dat kleine apparaatje. Voor maar 43 euro ben ik verlost van DVD's branden! Via de afstandsbediening kun je vanalles: op pauze zetten, volume, snel voor- of achteruit, etc.