Fun
05-08-2010 19:25:24
Doggy Style
Het is lange tijd stil geweest op XOOX over Bassie... Beturrr, voor iedereen! Maar vandaag kreeg ik van mijn gewaardeerde collega René op het werk een aardigheidje. Net als ik heeft hij een gezonde anti-Bassie houding en dus was mijn verbazing groot toen ik een fraaie Bassie & Adriaan Doggy Style Button kreeg... Gevonden op zolder, bij het opruimen... Tjsa....