Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 10-08-2010 18:48:47

Wake Up Tol !?

Klik voor groterDinsdag is voor mij op het werk vergaderen; de hele ochtend. Nu zijn onze vergaderingen eigenlijk altijd constructief en interessant, dus vervelen is er vrijwel nooit bij. Net als velen heb ik de neiging om tijdens de inbreng van een collega, al luisterend, tekeningen
te maken tussen de aantekeningen. Ik heb mij ooit eens laten ver- tellen dat er sprake is van verveling als je iets in 3D gaat tekenen: kubussen en dat soort dingen. (Let er maar eens op tijdens een volgende vergadering) Maar vandaag begon m'n tekening met een pijl, dat langzaam evolueerde in een soort tol... Tjsa, en met zo'n film in je systeem ga je je toch afvragen of het allemaal wel werkelijkheid is. Toen ik er ook nog wat draai-effect bij tekende werd het een draaiende tol, en dat staat in de film Inception dus voor een droom- werkelijkheid. Zo zie maar hoe die film je toch nog een poosje bezig houdt, fantastisch!