Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Film 24-08-2010 19:04:01

Slaughterklaas

Sint de FilmDe eenvoudige titel "Sint" doet een volgende "feel- good" Sinterklaasfilm vermoeden, echter; niets is minder waar! Het is de (langverwachtte) Horrorfilm over een moordende Sint! We hadden al een film over een slechte Kerstman (Bad Santa) wat een komische variant op de kindervriend was. Van Sint verwacht ik geen vriendelijkheid maar ellende, bloed en horror! Helaas heb ik nog geen trailer kunnen ontdekken, wat het alleen maar spannender maakt. Mocht je er één voor me vinden, ik hoor het graag! Voor de liefhebbers van Horror met een knipoog is
er intussen ook de Sint-Hyves om lid van te worden. En hier vind je nog wat meer info over deze film. Vol verwachting klopt mijn hart... Ik zit straks zeker in de zaal! Nu dus hopen dat deze NederHorror productie niet tegenvalt, want we zijn nu eenmaal al het één
en ander gewend in dit genre."Hij komt, hij komt..."