Fun
02-09-2010 23:03:52
Ohhhhh Bama!!

Als president van de VS heb je natuurlijk ook gewoon een leuke profiel-foto voor je Hyves of Facebook nodig. Best leuk, zo'n casual president look!! En zo te zien is The White House ook écht wit van binnen! Ik kan niet wachten tot zijn zelfgemaakte filmpjes online komen...