Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 02-09-2010 23:03:52

Ohhhhh Bama!!

Obama

Als president van de VS heb je natuurlijk ook gewoon een leuke profiel-foto voor je Hyves of Facebook nodig. Best leuk, zo'n casual president look!! En zo te zien is The White House ook écht wit van binnen! Ik kan niet wachten tot zijn zelfgemaakte filmpjes online komen...