Familie
13-09-2010 20:43:38
Honeymoon [1]
Na ons trouwen op 08-09-10 zijn we op huwelijksreis gegaan met de kids & tante Dar naar Disneyland Parijs. Het was prachtig warm zomerweer en hebben van donderdagmiddag tot en met zondagochtend héél veel attracties kunnen doen. Er komen nog wel meer beelden van maar ik wil alvast met jullie delen wat ik verreweg de gaafste attractie vond: The Tower of Terror. Eerlijk gezegd kwam dat doordat het helemaal nieuw was; deze "vallende lift sen- satie" want de tweede keer was de verrassing er af. Maar hij blijft wáánzinnig cool!! Helaas heb ik er zelf geen bewegende beelden van gemaakt. Wél van de Big Thunder Mountain; een achtbaan van een mijnwerkerstreintje op een eiland in het park. Klik hier voor de film!

En je ziet het mooie weer toen ik deze foto maakte...

En je ziet het mooie weer toen ik deze foto maakte...