Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 06-10-2010 19:40:07

Niet lekker...

Het rommelt al enkele dagen met mijn energie: gloeiend gevoel, vreemde pijntjes her en der in mijn lijf en soms ineens erge spierpijn... Afgelopen nacht erg slecht ge- slapen maar toch naar het werk vertrokken. Maar helaas strandde dat in de loop van de dag en ben ik toch naar huis gegaan. Hevige hoofdpijn en wazig zien onderweg
op de A20/A15 naar huis... De Brufen doet nog niet zijn werk. Vroeg naar bed en hopen dat de koorts weg blijft...