Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Nieuws 07-10-2010 13:53:07

Schok

Plots is er dan zo'n bericht dat mij zeer aangrijpt en vreselijk laat schrikken:

Klik voor groterActeur Antonie Kamerling is overleden. Dat liet z'n zwager, Albert Verlinde, donderdag weten. Antonie maakte zelf een einde aan zijn leven. In de namiddag van woensdag 6 oktober heeft Antonie besloten zijn leven te beeïndigen, aldus Verlinde in een reactie die hij samen met Kamerlings vrouw, actrice Isa Hoes opstelde. In diverse interviews liet Antonie eerder al doorschemeren aan depressies te lijden. Helaas heeft de geboden hulp niet mogen baten. De acteur laat zijn vrouw, zoon Merlijn en dochter Vlinder achter. Antonie was slechts 44 jaar oud. Bron: Nu.nl.

Dat je zó heftig aan een depressie kunt lijden dat zelfs een prima carrière, vrienden, vrouw & kinderen geen enkel kiertje licht meer kan brengen in je leven, lijkt mij vreselijk. Voor hem blijkbaar nog de enige weg. Ik wens de nabestaanden héél veel liefde, sterkte en kracht.

Als je wilt condoleren dan kan dat hier.