Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 02-11-2010 23:02:00

Zie ginds...

Nog maar enkele weken en de Sint is weer in het land...

Jochem van GelderSinterklaas

Intussen is Slot Marsepeinstein weer begonnen en straks beginnen nog meer spannen- de Sint avonturen, om nog maar te zwijgen over Sint, de (horror) film! En de sfeer in de we- ken voor de aankomst en daarna ook voor Pakjesavond vind ik wel erg leuk. De kinderen zijn er maar druk mee! In die periode staat er ook altijd veel Sinterklaasmuziek op de USB stick in de auto. Natuurlijk zijn de nummers van Coole Piet (en de inpakbende) erg leuk, maar ik hou nog het meest van de nummers van Jochem van Gelder! Hij heeft twee CD's opgenomen met Sinterklaasnummers: Wild Geraas 1 (2001) en Wild Geraas 2 (2003). De DVD De Pepernotenparty die verscheen in 2003 staat bij mij in de kast. Die bevat enkele clips van écht leuke liedjes! Ik heb ze onlangs op YouTube gezet omdat ik maar 1 clipje van hem kon terugvinden. Nu kan dus iedereen genieten van Jochem van Gelder samen met Sinterklaas. Check het uit op mijn YouTube kanaal! En dit is mijn favoriete clip: De Echte Sint. Dit liedje heb ik jaren geleden al eens nagedaan, verkleed als Sinterklaas. Kijk maar!