Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 13-11-2010 16:50:54

sPietboot !

Het was een mooie & gezellige intocht van de Sint in Hellevoetsluis vanmorgen!
De Pieten deelden veel pepernoten uit en ze wilden ook nog met de kids op de foto!
Helemaal leuk, zo aan de haven, met droog weer en met Pieten in een sPietboot!!

Klik voor groter en meer

Klik voor groter en meer

En klik hier voor een leuk filmpje van vandaag!