Showbizz
28-11-2010 10:18:06
ieuwww-bank!!
Ook wij zijn hier thuis groot fan van The Voice of Holland. En gezien het feit dat we met nog zo'n 2,5 tot 3 miljoen Nederlanders zitten te kijken, zijn we niet de enigen. Maar we zitten steeds meer met een hele grote ergernis: Jennifer Ewbank! En als ik over internet speur zijn wij ook niet de enigen met deze ergernis: Hoe kan zo'n zingen- de smurf nou telkens een ronde verder komen?? En dan ook nog eens doordat de kijkers haar veilig zouden hebben gestemd ?? Nou: ECHT NIET!! Het lijkt erop dat er allerlei belangen spelen en vriendjespolitiek helaas dit programma een nare smet geeft. Als Jennifer door de coaches zou moeten worden be- oordeeld, zouden ze niet lovend kunnen blijven en zou ze meteen in de sing-off komen te staan. De poppenkast rondom deze zwaar overschatte muts (net als Do, ook zoéén) moetnu maar eens afgelopen zijn. Anders kan ik het hele programma niet meer serieus nemen! Dat zou jammer zijn in een show met werkelijk steengoed talent! De bijnaam: ieuwwwbank klinkt hier intussen de hele tijd... Misschien kan ze een zielig liedje in een tekenfilm inzingen ofzoiets, maar haal dat mens alstublieft zo snel mogelijk uit het programma! Of laat ons de werkelijke, door een notaris gecontroleerde SMS-uitslag zien! Dan zal ik moeten accepteren dat blijkbaar veel nederlanders alleen geïnsteresseerd blijken in het plaatje en zo'n piepen- de muizenstem ondergeschikt vinden. Dat zou erg teleurstellend zijn, want ik acht mij sa- men met mede-kijkers die de échte kwaliteit weten te herkennen! Los dit op, want het is een belediging voor de kijkers! Het gaat anders zeker een keer ten koste van de kijkcijfers!
Haar YouTube kanaal...
Nog steeds niet overtuigd? Kijk hier maar eens...