Familie 19-12-2010 10:02:05 Sneeuw XXL Vannacht is er hier in Spijkenisse weer een heel nieuw pak sneeuw gevallen... Bovenop de dikke laag die er al lag komen we hier nu op zo'n 23 cm dikke laag sneeuw!!Dus maar lekker binnen spelen; lekker warm! Straks Kelly wegbregen met de slee!!