Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 20-12-2010 22:50:33

100% Inhaalverbod

Inhaalverbod vrachtwagensVanmorgen rijd ik op de A4 richting Vlaardingen, netjes 50 km per uur omdat het zomaar erg glad kan zijn... haalt mij met bijna dub- bele snelheid een vrachtwagen met een container in. Als de chauf- feur plotseling had moeten remmen waren de gevolgen niet te overzien! Ik heb het nu helemaal gehad met die vrachtwagens!! Of ze halen elkaar in en stremmen langdurig de linker rijstrook, of ze rijden veel te hard waar het onverantwoord is. Nooit meer inhalen!

En zie hoe ik hierin niet alleen sta!!