Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 29-01-2011 19:11:59

Scharrel Cola?

Klik voor groter

Tja, vandaag gespot in de Albert Heijn: Oggu. Een nieuw merk cola in de schappen die he-
lemaal meedoet met de hype: groen, biologisch, etc... Dat cola juist biologisch afbreekt dat wisten we al: een vrij agressief goedje voor je tandglazuur, maag en roestige sloten. Nu is er dus organische cola... Huh?? Cola gemaakt van organen? Nee dus, maar wél met beter spul, zeggen ze op de site: Gemaakt met rietsuiker, zonder kleur- geur- & smaakstoffen en er zitten geen conserveermiddelen in. Je gaat er bijna nog van denken dat cola dus ook ge-
zond kan zijn!? Hebben de Oggu frisdranken dan soms een houdbaarheidsdatum van en-
kele weken? Wij hebben er vandaag vooral nog naar gekeken. Coca Cola lag in onze kar !