Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Nieuws 09-02-2011 14:35:04

Altijd lente...

Een tandartsassistente uit Weert heeft zorgverzekeraar VGZ de afgelopen negen jaar voor 880.000 euro opgelicht. Ze deed dat door steeds dezelfde nota te declareren, die automatisch werd verwerkt en bij controle onopgemerkt bleef. De vrouw liep eind
vorig jaar tegen de lamp toen VGZ een nieuwe controlemethode
op declaraties invoerde. Sinds 2002 declareerde ze wekelijks gemiddeld zo'n 2000 euro aan tandartskosten. Bron: Nu.nl.


Wekelijks ca. 2000 euro x 4 = ca. 8000 euro per maand. En daarnaast natuurlijk ook nog salaris. Nu snap ik dat liedje wel: "'t is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente..."