Lifestyle
15-03-2011 19:23:33
Zomaar de boot in...

Eenmaal uitgevaren, op volle zee, kregen wij dit sms-bericht op onze foon. Lees het maar even goed, want langzaam dringt tot je door hoe snel de meer-kosten van zo'n leuk tripje, kunnen oplopen! Aanvankelijk dacht ik nog even een fraaie afbeelding vanaf het schip op twitter te laten zien, maar toen ik het omrekende vond ik het toch wat te duur...
Leuk is natuurlijk dat je op het schip een aantal artikelen tax-free kunt kopen. Nóg leuker wordt het als je dat doet en vervolgens heel blij naar je partner belt om te melden dat je de parfum voor maar liefst 15 euro goedkoper hebt weten te bemachtigen! Geweldig is het dat je met dat telefoontje weer meteen je "winst" teniet doet vanwege de drie euro per minuut...
En als ik het nog eens goed lees kost het dus ook drie euro per minuut als je op het schip (=lokaal) vanaf het dek, even je vrouw belt of ze al klaar is om naar het restaurant te komen om te gaan eten. Ik ben heel benieuwd hoeveel passagiers dit niet of te laat in de gaten hadden en nog een leuke verrassing krijgen in de vorm van een fikse telefoonrekening!