Fun 21-03-2011 22:46:47 Kijke, kijke, nie kope.... Vanuit de Burka-Bar: "Nee, doe toch die blauwe maar...." Ohjaa.. peace! Leuke nieuwe profielfoto voor op mijn Hyves!