Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 23-03-2011 13:26:46

Gave wagen!

Ik zag zojuist een herhaling van Man Bijt Hond met een leuk item over de Renault 4. Dat is nou ook precies de mijn allereerste auto! Zoals je hieonder ziet had ik een (nieuw overge- spoten) rode Renault 4 GTL met een nummerbord wat ik dus nooit meer vergeet: 83-XR-83

Klik voor groter en meerKlik voor groter en meer