Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Media 07-04-2011 19:30:00

Wnje i a ilh el & Tzprzrr

Klik voor groterKlik voor groter

Klik voor groterDe advertentiepagina van het huis-aan-huis blad De Botlek ziet er deze week wat vreemd uit. De rubrieken hebben plotseling nogal vreemde namen die qua uitspraak nog het meest op Arabisch lijken. Ik kan er ook totaal geen logica in ontdekken. Is het een mense- lijke fout, een late 1 april grap, een virusje in het banner programma? Of misschien zijn het teksten van buitenaadse beschavingen die ons gecodeerde berichten toezenden?? Sorry, ik kijk iets teveel naar Fringe denk ik...