Algemeen
03-05-2011 15:10:03
Wimpy
Vandaag kwam het tijdens een gesprek met een klant ineens op Wimpy... U weet wel; die fastfoodketen die in de jaren '80 denk ik, vooruit liep op McDonalds en Burger King in Neder- land. Jeugdsentiment, want ik herinner mij vaag dat ik bij de Wimpy af en toe patat en een hamburger ging eten. Ik kan mij alleen niet herinneren of ik het lekker vond, al was buitens- huis eten in die tijd altijd al bijzonder. En ik weet zeker dat er destijds een Wimpy in Almelo was! En volgens mij hadden ze daar naast hamburgers ook nog hotdogs...