Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 12-05-2011 18:50:29

Ojee's

Vanavond zit ik deze keer ECHT NIET te kijken...

Klik voor groter

Vorig jaar nam ik het mij al voor, en ook het jaar ervoor: Boycotten dat Eurovisie Songfesti- val!! Sinds de Balkanlanden erbij zijn en de vriendjespolitiek weliger tiert dan ooit tevoren (en het was al erg) is er helemaal niets meer aan! En van de DrieJeeZ ben ik ookal geen fan. Tel die 2 bij elkaar op: Ik tel deze keer niet mee bij de kijkcijfers. Hopelijk zijn ze laag!