Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 19-05-2011 13:24:40

Rechterbaanverbanning!

Hoevaak ik mij de afgelopen tijd heb geërgerd aan vrachtwagenchauf- feurs die met één enkele kilometer per uur sneller, een collega inha- len: Te vaak!! Het lijkt wel of dat nog de enige afleiding van die horken op de weg is: lekker het snellere verkeer vastzetten!! Met alle gevolgen van dien, want ze gooien de "zoveel-tonner" er gewoon huplakée voor met regelmatig hachlijke situaties ten gevolge. En nu lees ik dat Ne- derland XXL vrachtwagens (LZV's) gaat toestaan. Dat zou meer vracht per keer, dus per saldo minder vrachtwagens op de weg tot gevolg moeten hebben. Kijk, ik heb er niets op tegen, als die hufters maar niet met een slakkengang elkaar inhalen!! Als ze er meteen (als wisselgeld) een permanent, landelijk inhaalverbod voor alle vrachtverkeer tussen 06:00 - 20:00 uur bij vastleggen, dan kunnen ze 's nachts hun goddelijke gang gaan.