Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Media 28-07-2011 09:47:17

Oude tijden...

Mijn oude beugels aan de schoorsteen in Almelo...

Klik voor groter

Dat is het leuke als je nog steeds kunt terugkeren naar je ouderlijk huis, en er dat veel nog gewoon zo is als het ooit was. Toen ik vanmorgen het kantelraam van m'n oude slaapka- mer op zolder openzette om wat te luchten, zag ik de twee beugels nog zitten waaraan ooit een ijzeren buis zat bevestigd om mijn antennes aan te kunnen bevestigen. Eerst voor de 27MC later ook de antenne's voor mijn "geheime zenders" ofwel de 3-Meter FM zenders in stereo! Oude herinneringen komen dan weer even boven; bijvoorbeeld hoe ik vaak uit het raam, het dak op klom als de staande golf weer eens slecht was, of als ik een nieuwe, zelf- gemaakte antenne wilde plaatsen... Tijd vliegt want we hebben het hier over de jaren '80...