Nieuws
26-08-2011 22:24:30
(s)irene?

Via de site Stormpulse kun je heel mooi okraan Irene volgen.
De kracht van de orkaan is bijgesteld naar een categorie 2.
Ook lijkt Irene New York op steeds grotere afstand te gaan passeren.
Spannend blijft het wel!