Familie
24-10-2011 19:20:50
Diepte interview

Mijn dochter (13) moet een werkstuk maken over "Zorg" en wilde mijn beroep gebruiken voor het verslag. Vandaar deze interview-vragen aan mij om te beantwoorden. En dus niet gewoon gezellig aan de keukentafel, tegenwoordig gaat dat via de mobiel. Goede vragen!
Benieuwd naar de antwoorden die ik gaf? Klik hier.