Nieuws
09-11-2011 10:33:57
Sint & Schimmel 2.0
Nieuwe Sint, nieuwe schimmel: Amerigo, het paard dat al 22 jaar dienst doet als de schimmel van de Sint, gaat dit jaar met pensioen! Amerigo is intussen 30 jaar en gaat nu dus genieten van zijn oude dag. Net als Sint Bram overigens, die staf & mijter heeft doorgegeven aan Stefan de Walle: Een compleet nieuwe bezetting bij de officiële intocht dit jaar in Dordrecht. Wij zien de Sint waarschijnlijk in Maassluis!