Showbizz
18-11-2011 23:25:16
Dixo Pipo
Bassie werkt aan een album met dancenummers. De 79-jarige clown steekt enkele liedjes uit de tv-serie over hem en zijn vriend Adriaan in een modern jasje. Bassie heeft al een nummer onder handen genomen en als proef laten horen in discotheken. "Dat sloeg in als een bom", zegt de clown vrijdag in het AD. Volgens hem ging het volwassen publiek 'volledig uit zijn dak'. Bas van Toor, zoals de Bassie echt heet, vormde tot en met 2003 met zijn broer Aad van Toor het duo Bassie en Adriaan. Aad is inmiddels met pensioen, maar Bas hult zich nog steeds in zijn clownsoutfit. Wanneer zijn cd moet uitkomen is nog niet bekend. Nu.nl.Als die disco stampers ook maar íets lijken op dit probeersel van Bassie: "Softie Mietje" dan weet ik genoeg! Maar serieus, gaat die clown nu nooit met pensioen? Het wordt de laatste jaren alsmaar zieliger & sneu-er. Nu weer de dixo pipo gaan uithangen. TRiësto!