Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 30-11-2011 18:44:14

Kwakkel-Tijd

Klik voor groterWat een gekwakkel de laatste tijd hier in huis. Zelf blijf ik overeind maar vrouw en kind hebben al een kwakkel-tijd achter de rug of zitten er nog middenin. Deze week hapert er het één en ander bij vrouwlief: hoesten, moe, hoofdpijn, etc. Eigenlijk griepklachten, maar dan zonder griep! Volgens mij heerst het want ik hoor dit soort verschijnselen vaker om mij heen.

En dan zal het weer vanaf zaterdag ook nog eens lekker winters gaan worden met wind, kou en misschien zelfs natte sneeuw!
Dus uitzieken en lekker warm inpakken de komende maanden...