Familie
17-01-2012 12:14:26
Fijv & Feertich

Heppie birszdeej toe mie!! Vandaag 45 jaar geworden, terwijl ik mij zeker tien jaar jonger voel! Een goed teken denk ik want het zou lullig zijn als je 45 bent en je jezelf 65 voelt. Die mensen heb je ook! Nee, ik ben er helemaal klaar voor, die 2e helft! Helemaal blij met mijn eigen ijsmaker! Met hulpstukken als een ijsschep en ijsbekertjes van koek: Kan ik de kids straks een euro vragen voor een zelfgemaakt ijsje, ha ha! En je kunt er volgens mij ook van die heerlijke swirls mee maken! Daar gaat mijn goede voornemen voor 2012! En vanavond samen met mijn schat lekker uit eten bij Restaurant Oude Maas een Japans & Dimsum restaurant. Ik heb nu al zin in sushi! U hoort het al, mijn verjaardag kan al niet meer stuk!