Media
31-01-2012 19:30:20
Lex-it for me!
Ik was altijd fan van Het Zesde Zintuig. Toen kwam er "plaats delict" achteraan. Was eerst leuk, werd al wat minder. En nu haak ik helemaal af want ik lees vandaag dat Lieke van Lex- mond het spirituele stokje overneemt van Robert ten Brink! Kijk, ik vind veel mensen leuk, met veel mensen heb ik niets maar ook geen enkele probleem. Maar dan zijn er types die ik gewoon niet mag. Waar ik direct al een hekel aan heb zonder een werkelijke verklaring. Het is zo'n hunge, een gevoel dat het niet pluis is, een irritant aura of gevoel van een giganti- sche mis-match! Ik noem een Victor Reinier, een Beau van Erven Dorens, een Rick Engelkes of Lieke van Lexmond! Die laatste vinden sommigen een wereldvrouw, sexy & leuk maar ik vind er dus echt helemaal niets aan en reageer vaak nog- al alergisch als ze op TV is. Ja mensen, ik kan er niets aan doen, maar hierdoor is voor mij aan het volgen van een ooit zo leuke serie een definitief einde gekomen.