Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 22-03-2012 20:33:46

Open Podium 2012

Open Podium met Rik & Noor!

Klik voor groter

Het was een mooie avond, afgelopen dinsdag op de school van Rik. Maar liefst 21 acts traden op tijdens het Open Podium 2012 van de Plaswijckschool in Gouda. Het was een avond met liedjes, dansjes, toneel, gymnastiek, een DJ, disco... maar vooral een hele gezellige avond met een super sfeer! Ik heb ervan genoten en Rik heeft het ook geweldig gedaan. In de act Gymnastics samen met Noor deed Rik een split en kreeg hij meteen applaus uit de zaal! En Noor kon er ook wat van! Het beste optreden van de avond waren Michael, Otto & Desley met een dance act op Party Rock Anthem. Maar ook de docenten waren geweldig met Het Vliegerlied! En kijk hier voor nog meer optredens en compilaties.