Familie
01-05-2012 21:26:26
Dagje Efteling was Top!







Ons dagje Efteling vandaag was helemaal top! Na een nacht met hevige onweersbuien, klaarde het vanochtend snel op en is het de hele dag prachtig zomerweer geweest. Voor Huug was het zijn eerste keer boven de 1.20 meter, dus hij ging vandaaag voor het eerst
in de Python (2 x), de Vliegende Hollander (1 x) en de Vogel Rok (3 x)! Hij durfde alles! En natuurlijk hebben we ook de Raveleijn show gezien, de Fata Morgana, Droomvlucht, Villa Volta, de Pagode, de Bobslee, de trap-treintjes en het Kindercarnaval gedaan. Met een wachttijd van 80 min. hebben we deze keer maar eens bedankt voor Joris en de Draak.
Het was vermoeiend maar erg genieten! Klik op de afbeeldingen voor nog meer foto's.