Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Lifestyle 15-05-2012 18:40:23

Best Goed!

Het Coole Morgen Dieet:

Klik voor groter

Jazeker, ik ben weer aan een poging begonnen om toch weer eens wat kilo's van mij af te schudden. Was het maar zo eenvoudig! Maar dit lijkt te werken: Ik drink 's ochtend 2 tot 3 koppen koffie en in de loop van de ochtend het hele pakje Goede Morgen drinkontbijt in 1 keer. De rest van de dag neem ik om de zoveel tijd, naar behoefte, een glaasje CoolBest sinassappelsap. Het lijkt erop dat het drinkontbijt voldoende vult en dat de glazen met sap de suikerspiegel de hele dag redelijk op peil houdt. Daardoor krijg ik geen hongerig gevoel en blijft de behoefte aan snoepen ook weg! 's Avonds een gewone warme maaltijd met wat minder koolhydraten (dus minder aardappels en meer groete) en dan natuurlijk ook niet meer snacken voor de TV... Eens zien wat dit mij gaat opleveren de komende twee weken.