Film
20-10-2012 16:05:43
Mees Kees
Zojuist met de jongens gezien: de film Mees Kees. Wat een leuke film is dat zeg!Ik heb mij anderhalf uur prima vermaakt met deze schoolklas die een hele leuke stagiaire voor de klas krijgt als nieuwe meester. En alles zit er in: drama, zielige momenten, liefde, humor, etc. Ik kwam niet meer bij tijdens geweldige scène in de Graanmolen waar ze op schoolreis naartoe gingen. De slaapverwekkende uitleg over graankorrels en het malen ervan, op de achtergrond begeleidt door een dame met gitaar. Heerlijk! En zoals het in een feelgood film nu eenmaal moet eindigen komt ook hier alles goed: De moeder van Tobias komt ein- delijk uit bed, Mees Kees blijft spannend & leuk lesgeven en hij krijgt eindelijk een kans om zijn liefde te verklaren aan een meisje met hele lange benen en met een hele grote hond!