Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Muziek 09-12-2012 20:04:35

Kerst Hit 2012 !!


Mijn zoon had vrijdag een geweldig idee: Op het nummer Gangnam Style, een liedje met "Merry Christmas Style" maken!! Ik vond het briljant bedacht en ben vrijdag meteen aan de slag gegaan met het maken van een tekst. Best nog veel kan ik je vertellen. Zaterdag hebben we in een heleboel takes alles ingezongen op de slaapkamer, met een usb-microfoon. Daarna afgemixt met wat galm en diepte. Een stuk kerstversiering met belletjes kwam goed van pas om ook nog wat belletjes-geluiden onder de instrumentale track van PSY te zetten. Daarna de best gezongen stukjes plakken onder de instrumentale kerst-track van het nummer. Toen was de zaterdag alweer om! Zondag was het tijd voor de clip, de beelden. Dus opnieuw werd alles gezongen maar deze keer voor de camera en met de nodige effecten. Tenslotte alles passend maken en nog wat beeld-effecten toevoegen. Vanmiddag omstreeks 17:00 was de uiteindelijke versie klaar om geupload te worden. Ik ben er trots op! Met dank aan de hele family, want iedereen heeft er hard aan meegewerkt!

Voor de meezing versie klik je hier.
Of luister hier onder naar de mp3:



Rik en ik, samen tijdens de opnames

Vader en zoon tijdens de opname van de clip...