Familie
22-01-2013 09:09:07
Slee-Pret!
Afgelopen zondag lekker kunnen sleeën, in de sneeuw, bij Hoogvliet!
Mijn eerste (test)filmpje in HD gemaakt met Sony Vegas Pro 11.
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.