Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 30-09-2013 18:24:27

Broekzak

Ik heb het persoonlijk nooit begrepen wat er stoer aan is om je broek tot over je billen te laten zakken en dan rond te lopen alsof je cool bent...?? Bij de dames zie je dit trouwens een opvallend stuk minder... Maar ziehier; een berekening hoe het vanaf hier verder zal gaan met deze totaal foute evolutie van de sagging-pants-people...