Fun
31-07-2014 20:27:40
Kaboem-Paal!!


Volgens mijn Facebook "vrienden" zou er na een druk op de knop een vriendelijke stem vertellen over hoeveel minuten er een bus komt, of er zouden meerdere buslijnen zichtbaar worden die langs de betreffende halte gaan... Ik gerustgesteld... Dus na aangemoedigd te zijn heb ik mij vandaag over de drempel heengezet, en gewoon bij station Vijfsluizen, nabij Schiedam, op zo'n knopje gedrukt! Maar kijk nou eens wat er gebeurde: