Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Fun 11-07-2012 18:41:36

LigBBed

We tellen af tot onze vakantie: nog maar 6 werkdagen!
En dan is het lekker 3 weken uitrusten en ontspannen!
Net zoals hieronder... Lekker de zwaartekracht laten werken!

Klik voor meer!

Klik op de afbeelding voor heel veel, uhh té veel meer...
Film 11-07-2012 18:33:10

Leuke Reünie!

Klik voor groterNog maar net uit op DVD, dus nu ook beschikbaar (mits je natuurlijk via internet al een versie had ge- download) voor degenen die de film niet in de bios- coop hebben gezien! Zoals ik dus. Ik ben fan van de American Pie reeks, maar alleen van de eerste 3 delen plus deze reünie versie. Alle tussenliggende spin-off varianten waren té flauw en hadden nog
maar weinig met de originele bezetting te maken. Maar ze zijn weer op dreef in deze "10 jaar later" variant met (bij benadering) hetzelfde kaliber humor en opnieuw met enkele ongemakkelijke, maar o-zo lachwekkende situaties. Ik zal niet verder uitwijden over de inhoud, want recenties zijn er wellicht al genoeg. Maar als je van platvloerse humor houdt, niet afschrikt van een blote piemel die klem zit tussen een laptop of onder een glazen pannendeksel en je je ook niet stoort aan blote borsten van een buurmeid, dan raad ik zeker aan om tijdens de aftiteling te blijven kijken naar de avonturen van Stiffler's Mom samen met Mr. Levenstein (de vader van Jim) in de bioscoop. En dat gun je die man intussen ook zo... Echt geweldig!
Showbizz 09-07-2012 00:02:04

MDNA World Tour

Klik voor groter

Gisteravond in de Ziggo Dome zagen wij Madonna op niet al te grote afstand optreden. Buiten liepen de in wit gekleedde mensen voor Sensation White en de fans van Madonna, goed herkenbaar door elkaar. Fans van De Dijk, die dezelfde avond in de Heineken Music Hall zou optreden, kon ik niet onderscheiden. Na een overheerlijke wok maaltijd gingen we richting de Ziggo Dome waar de liefhebbers van een staanplaats waarschijnlijk al uren in
de rij stonden. Eenmaal binnen de confrontatie met het gloednieuwe gebouw & faciliteiten. Allemaal prachtig, dat schepte verwachtingen! En toen begon het lange wachten; eerst op Martin Solveig, de DJ die ons een warming up zou geven. Hij begon veel later dan gedacht maar hij kreeg de zaal wel in beweging met vette muziek! Daarna wéér wachten, deze keer op de diva zelf. Pas even na 22:00 uur startte het spektakel dat 2 uur zou gaan duren. De eerste 10 minuten werden we letterlijk weggeblazen! Wát een geweldige visuele sensatie, je wist niet waar je kijken moest. Overal gebeurde wel wat! En het geluid: Superhard! En helaas vond ik dat toch wel de grote min van de avond. Delen van het optreden was het geluid té veel overstuurd en werd het één brij; een soep van geluid. Op onze plaats, want mogelijk klonk het elders in de zaal wél goed. Mijn oren konden het amper aan, en dat lag toch écht niet aan de af en toe wat zwak zingende Queen of Pop! Nee, zij deed haar best.
Zij dook deze 2 uur durende videoclip in, want daar leek het wel op. De show raasde in
vlot tempo aan ons voorbij waar er weinig momenten waren waarop de zaal zich kon laten horen. Hierdoor had Madonna ook niet héél veel contact met haar publiek, op enkele (ingeplande) momenten na. Nadat Madonna haar ingestudeerde pleidooi hield over haar verzet tegen bevooroordeeldheid, dat iedereen gelijk is: homo, gehandicapt, etc, ging ze even de mist in. Ze sprak tegen het publiek in de Golden Triangle (een driehoek vlak voor en naast het podium, waarvoor de hoofdprijs wordt betaald) en noemde hen "haar speciale fans." De zaal kwam in opstand: publiek schreeuwde en riep "boe" richting Madonna! Kijk maar naar deze clip waar (op 42 seconden) de zaal in verzet gaat! Maar hey, wát een show! Een grande opening, prachtig! Dan een bloederig, agressief stuk met het nummer Gang Bang. Verder een bijna onherkenbare versie van Like A Virgin en na een korte verwijzing naar Lady GaGa volgde het opzwepende Give Me All Your Lovin' waarbij de drummers zelfs in de lucht hingen! Enkele nummers spraken mij minder aan, maar ik ben dan ook een oudere jongere. Het slotaccoord, met Celebration zette de boel op zijn kop met een gewel- dige zee van licht en kleur! En toen ineens, net voor 00:00 uur, was ze weg. Geen toegift, slechts een korte groet en klaar was de diva. Maar mooi was het, én hard! Héél hard! De MDNA World Tour is een spektakel! Kijk hier voor mijn zelfgemaakte filmpjes & have fun!
Muziek 05-07-2012 23:53:01

Jagger Moves Again!

Klik voor de clip

Blijkbaar kan er opeens wat meer qua rechten op YouTube. Vandaar dat ik een van mijn 1e MashUp's nog maar eens heb geupload. Met succes! Tot nu toe alleen nog gebanned in Duitsland en verder geen toestanden. Nu maar hopen dat hij blijft staan. Geniet ervan!

Maroon 5 ft. Christia Aguilera vs Ricky L
Jagger Moves Like he's Born Again:



Voor een clipversie met bewegende beelden klik je hier.

Voor andere zelfgemaakte MashUp's klik je hier!
Media 05-07-2012 22:02:56

Borsten

Klik voor grotere borsten

Zojuist een mooie reportage gezien bij Metropolis over Borsten Wereldwijd! Het ideaal in de VS is grote (siliconen) borsten, er zijn langdurige borstvoedingborsten of protest-borsten maar ook hele vrije borsten! Zoals bij een stam in Kenia; Dáár lopen de meisjes/vrouwen in hun blote borsten rond zodat de mannen ze kunnen uitkiezen naar hun eigen smaak! De borsten keuren mag, aanraken is streng verboden want dan loopt het niet goed met je af...
Muziek 05-07-2012 20:07:54

Mijn allerbeste Mash-Up!

Klik voor de muziekclip via YouTube

Eindelijk gelukt om deze geweldige MashUp op YouTube geplaatst te krijgen zonder
dat hij er meteen weer wordt afgegooid wegens rechten. Mijn beste tot nu toe:

Tone Loc vs. Vanity 6 - Wild Thing, Nasty Girl!

Of je luistert hieronder naar de MP3:


En hier vind je nog een clip met bewegende beelden!
Muziek 05-07-2012 18:54:58

80th's Mash-Up!

Klik voor de muziekclip via YouTube

Herbie Hancock, M|A|R|R|S & Bomb The Bass:
Rockit, Pump Up The Volume and Beat Dis!


Of je luistert hieronder naar de MP3:

Lifestyle 02-07-2012 21:57:57

Cool Koelkrat

Klik voor groterSinds ik enkele weken geleden het besluit heb genomen om nooit meer op mijn biertje te bezuinigen en dus vanaf dat moment alleen nog Grolsch te blijven drinken, kom ik op de kratten de prijsvraag tegen waarbij je ieder uur zo'n cool koelkrat kunt winnen. Dat staat stoer op de camping! Maar tot mijn verbazing doen er gemiddeld zo'n 500 tot 800 mensen mee, per uur! En of het nu ochtend, avond of in de nacht is, je kansen zijn telkens niet erg groot. Ik heb nu nog 1 code (twee gingen er de mist in) en wacht op het juiste moment, want ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem! Nog maar twee dagen kans...