Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 30-03-2012 15:26:17

De kas in...

Kom in de kas

En we hebben al een mooie route uitgestippeld voor morgen: Kom in de kas! Hier in onze omgeving is vanalles te zien en te doen: Schapen en lammetjes knuffelen, bijen kijken en hoe honing wordt gemaakt, een molen bekijken, speurtocht, melkrobots bekijken, paprika- & andere groentekwekerijen bezoeken, etc. Dat wordt een drukke zaterdag in & om de kas!
Lifestyle 25-03-2012 16:22:25

Wir leben autos

Opel Rekord.
Een coole (oude) bak waar mijn vader in reed (een witte) toen ik nog héél klein was...

Klik voor groterKlik voor groter
Familie 22-03-2012 20:33:46

Open Podium 2012

Open Podium met Rik & Noor!

Klik voor groter

Het was een mooie avond, afgelopen dinsdag op de school van Rik. Maar liefst 21 acts traden op tijdens het Open Podium 2012 van de Plaswijckschool in Gouda. Het was een avond met liedjes, dansjes, toneel, gymnastiek, een DJ, disco... maar vooral een hele gezellige avond met een super sfeer! Ik heb ervan genoten en Rik heeft het ook geweldig gedaan. In de act Gymnastics samen met Noor deed Rik een split en kreeg hij meteen applaus uit de zaal! En Noor kon er ook wat van! Het beste optreden van de avond waren Michael, Otto & Desley met een dance act op Party Rock Anthem. Maar ook de docenten waren geweldig met Het Vliegerlied! En kijk hier voor nog meer optredens en compilaties.