Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Algemeen 08-02-2012 12:21:24

Nederland overkomt het!

Pools nummerbordOoit zongen we uit volle borst mee met Johan Vlemmix's "Bussie vol met Polen..." Op zich is het al vrij genant om een nummer van Vlemmix mee te zingen, maar hoe onwetend waren wij toen nog. Ja, iedereen zag ze wel eens rijden, die busjes met een Pools nummerbord. En ja, we vroegen ons toen al wel af of dat wel zo'n goede ontwikkeling was... Niet dus, want die busjes werden luxe wagens, véél luxe wagens, mét vrouwen en zelfs kinderen. Hele gezinnen! Of Poolse dames die meekwamen met hun klussende Poolse man en die in Nederland zwanger raakten, bevielen en kinderen op school wilden doen. Gebruik gingen maken van onze zorg en andere sociale strukturen. Dat kon eigenlijk niet, want ze hadden hier nooit mogen zijn. Het was illegaal! Maarja, ze waren er ineens allemaal wél! Dat werkte aanstekelijk op de Bulgaarse, de Letse, Estse en Litouwse klusjesmannen... en ook diens vrouwen. Er kwamen steeds vaker situaties aan het licht waarin Hollandse mannen werden verleidt door oostblok-vrouwen die regelmatig slechts uit bleken op een verblijfplaats in het rijke Nederland en belangrijker nog: het geld! Voortaan kaapten de oostblokkers niet alleen het werk voor de neus van de Hollanders weg, nee, ook werden mannen uit Nederlandse gezinnen verleidt met alle dramatische gevolgen van dien; scheidingen, financiële proble- men, etc. Onlangs hoorde ik iemand zijn beklach doen over de de statistisch vele ongeluk- ken met betrokkenheid van een vrachtwagen. Die zou maar al te vaak bestuurd zijn door een Pool of Bulgaar die weliswaar goedkoop, maar veel te laag opgeleid zou zijn om veilig op de weg te kunnen met zo'n gevaarte. De dreiging is intussen overal! We verzonnen een naam voor deze nieuwe dreiging voor Volk en Vaderland, want na de Islam werd dat Moe-Landers. (Midden & Oost Europese Landen) En nu, hoe kan het ook anders, heeft de PVV een meldpunt geopend waar overlast door Oost Europeanen kan worden gemeld. Iedereen met klachten over overlast, vervuiling en verdringing op de arbeidsmarkt kan er terecht, laat de partij weten. En zo lijkt ons land opnieuw iets "te overkomen" en is het alweer veel te ver uit de hand gelopen als we eenmaal denken te moeten ingrijpen. Wat heeft men met alle signalen gedaan? Want die zijn er zeker geweest! Meteen is er uit linkse hoek protest te- gen deze website. Gek, want ik denk zelf dat we hier daadwerkelijk met een niet te negeren probleem te maken hebben die nu maar eens eindelijk in zijn volle omvang zichtbaar moet worden gemaakt. Doet de PVV aan stemmingmakerij? Volgens mij is er al genoeg stem- ming rondom deze ontwikkelingen zónder de PVV. Ben ik nu zo rechts geworden of heb ik gewoon genoeg van die irritante gedoogcultuur in ons land? Neem dan een voorbeeld aan Friesland op dit moment: Dáár kunnen zij wél keihard werken en zij aan zij aan de slag om het ijs goed te krijgen voor de Elfstedentocht. Dáár worden de zaken aangepakt, het leger ingezet, allemaal in het belang van Volk en Vaderland! Want anders zakken we door het ijs!
Nieuws 06-02-2012 20:38:42

Zak in je wak!

Klik voor groterActiegroep 11stedenzout wil koste wat kost voorkomen dat dit jaar de Elfstedentocht wordt verreden. Zij zijn dan ook druk bezig het ijs te saboteren. Vanmiddag kondigden zij aan zout te strooien onder diverse bruggen. Via Twitter: "Er is niks mis met de Elfstedentocht, maar de commerciële rompslomp er omheen is het probleem. De Elfstedentocht wordt compleet gehypet door de complete Nederlandse pers!" Bron: Fok.nl.

Wat is dit nou weer voor een not-coole actie? Heel Friesland is gebroederlijk het ijs aan het schoonvegen, er worden nu ijstransplantaties en complete bypasses uitgevoerd en dan wil een groepje mediageile klootzakjes de boel saboteren omdat de Elfstedentocht zo commercieel is? Ik hoop dat
dit een HOAX is en anders hoop ik dat ze in hun zelfgemaakte wak zakken en vastvriezen vannacht! Dat moet toch lukken bij temperaturen van rond de -18 !!
Media 31-01-2012 19:30:20

Lex-it for me!

Klik voor groterIk was altijd fan van Het Zesde Zintuig. Toen kwam er "plaats delict" achteraan. Was eerst leuk, werd al wat minder. En nu haak ik helemaal af want ik lees vandaag dat Lieke van Lex- mond het spirituele stokje overneemt van Robert ten Brink! Kijk, ik vind veel mensen leuk, met veel mensen heb ik niets maar ook geen enkele probleem. Maar dan zijn er types die ik gewoon niet mag. Waar ik direct al een hekel aan heb zonder een werkelijke verklaring. Het is zo'n hunge, een gevoel dat het niet pluis is, een irritant aura of gevoel van een giganti- sche mis-match! Ik noem een Victor Reinier, een Beau van Erven Dorens, een Rick Engelkes of Lieke van Lexmond! Die laatste vinden sommigen een wereldvrouw, sexy & leuk maar ik vind er dus echt helemaal niets aan en reageer vaak nog- al alergisch als ze op TV is. Ja mensen, ik kan er niets aan doen, maar hierdoor is voor mij aan het volgen van een ooit zo leuke serie een definitief einde gekomen.
Computers/Internet 29-01-2012 22:01:30

Retweetmenu gewonnen!

Gewonnen bij PakBoli Spijkenisse!

Tegenwoordig kun je dus met Twitter vanalles winnen! Door een tweet van het plaatselijke wok-restaurant @PakBoli eenvoudig te re-tweeten, blijk ik nu de winnaar van een heerlijk afhaalmenu! Leuk & erg lekker! Restaurant PakBoli is een begrip in Spijkenisse: smakelijk!
Algemeen 29-01-2012 16:21:53

Holy Moly!

Wordt er nou een achtbaan gebouwd in Spijkenisse?

Klik voor groter en meer

Helaas niet, al lijkt de structuur er soms wél op. Het is het in aanbouw zijnde Evangelie Centrum van De Levende Steen gemeente. Binnenkort, want de bouw gaat snel, zal hier naar hartelust gepredikt worden. Want daar kunnen ze wel wat van bij de Levende Steen! Een religieuze rollercoaster, dát zal het waarschijnlijk wel worden! Toch jammer...