Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Showbizz 18-01-2012 10:53:52

Clownsverheerlijking

BassieRadarPolle van Duuren, Vlaardinger en samen met zijn vrienden nog altijd groot fan van Neerlands beroemdste clown en acrobaat, heeft het plan opgevat om een mooi standbeeld in het centrum van Vlaardingen te plaatsen, de stad waar het duo vandaan komt en waar Bassie nog altijd woont. De Vlaardingers hebben nog geen contact gehad met hun jeugdhelden, maar zijn er van overtuigd dat ze het een mooi plan vinden. Misschien dat niet alle inwoners het er mee eens zijn, maar dat is onterecht, aldus de heren. Over hoe het beeld er uit zou moeten komen te zien hebben de heren ook al nagedacht. Er zijn verschillende ideeën de revue gepasseerd. Zoals het beeld van roestvrij staal laten maken, behalve de neus van Bassie. Dat zou wel grappig zijn. Bron: Metro.

Ik denk ook dat het goed is om een plaats te hebben waar kinderen en volwassenen naar- toe kunnen om hun clownstrauma te verwerken. Zo'n roestvrijstalen beeld met een roestige clownsneus -hoe symbolisch en ik zeg het trouwens ook al jaren- is natuurlijk een heerlijke plek om je af te kunnen reageren met een doosje scharreleieren. Want een ei heeft Bassie al wel vaker tegen zijn hoofd gekregen in Vlaardingen! En er zijn dus héél véél meeuwen in Vlaardingen... Mooi!
Familie 17-01-2012 12:14:26

Fijv & Feertich

Jaaa!!!! Eindelijk gekregen: een IJSMACHINE !!

Klik voor groter

Heppie birszdeej toe mie!! Vandaag 45 jaar geworden, terwijl ik mij zeker tien jaar jonger voel! Een goed teken denk ik want het zou lullig zijn als je 45 bent en je jezelf 65 voelt. Die mensen heb je ook! Nee, ik ben er helemaal klaar voor, die 2e helft! Helemaal blij met mijn eigen ijsmaker! Met hulpstukken als een ijsschep en ijsbekertjes van koek: Kan ik de kids straks een euro vragen voor een zelfgemaakt ijsje, ha ha! En je kunt er volgens mij ook van die heerlijke swirls mee maken! Daar gaat mijn goede voornemen voor 2012! En vanavond samen met mijn schat lekker uit eten bij Restaurant Oude Maas een Japans & Dimsum restaurant. Ik heb nu al zin in sushi! U hoort het al, mijn verjaardag kan al niet meer stuk!
Lifestyle 12-01-2012 21:07:29

New Apps!

Klik voor groter

Klik voor groter en meerNieuwe apparatos in tha house: We hebben nu een fijne luchtbevochtiger
om 's nachts niet wakker te hoeven worden met een droge keel of droge
huid: de Medibreeze van Medisana.
Heel fijn apparaat en werkt prima! En
hierboven een nieuwe wekkerradio in
retro style! Leuk dingetje voor maar 20 euri met 20 voorkeurzenders, alles wat
bij een wekkerradio hoort en een MP3 / AUX ingang. Helemaal cool!
Computers/Internet 12-01-2012 10:35:03

XOOX

Klik voor de link
Dat er lekkere repen zijn die xOOx heten wisten we al. Maar nu is er ook een spelletje met de naam XOOX dat via de app-store kan wor- den gedownload. En nee, dit is niet van ons afkomstig! Of het ook een leuk spelletje is en een succes zal worden kan ik niet goed in- schatten...

Lifestyle 11-01-2012 18:37:55

Dump-prIJs

Gewaagde combinatie: Roomijs met drop!!

Klik voor groter

Ik had dit nog niet eerder gezien: dropijs. En aangezien ik van (zoete) drop én van ijs houd, lijkt mij dit de ultieme uitdaging! Of het smaakt, ik denk het wel! En dan ga ik er voor het ge- mak vanuit dat het niet om zoute drop gaat dat ze mengen met ijs... Bij Supercoop kun je
nu dus twee bakken van één liter voor slechts 2 euro kopen! En dat zet mij aan het denken: wáárom deze dumpprijs? Is de smaak geflopt? Was dit toch niet helemaal waar het Neder- landse volk op zat te wachten? Hangt het product, dat met de feestdagen fors is ingekocht intussen "tegen de datum aan?" Dé kans om kennis te maken met deze combinatie is het wél, alleen ik mag niet meer zoveel snoepen... Goede voornemens, je weet wel... Maar als er iemand is die mij iets kan vertellen over deze gewaagde smaak, ik hoor het graag!!
Lifestyle 09-01-2012 19:03:04

Eeehhhh...???

Het geheugen en andere hersenfuncties gaan al achteruit op een leeftijd van 45 jaar. Dat is veel eerder dan de 60 jaar die tot nu toe altijd werd gedacht.Onderzoekers van een Frans ge- zondheidsinstituut en het Londense University College bestu- deerden over een periode van tien jaar de gegevens van zo'n 7400 mensen. Voor het onderzoek werd het geheugen, de woordenschat, het denkvermogen en uitdrukkingsvermogen van ongeveer 5200 mannen en 2200 vrouwen tussen de 45 en 70 jaar getest. Het denkvermogen van mannen tussen de 45 en 50 jaar ging gedurende het tienjarige onderzoek met
3,6 procent achteruit. In vergelijking met een daling van 9,6 procent bij mannen tussen de 65 en 70 jaar. Dezelfde resultaten werden gezien bij vrouwen. Bron: Nu.nl.

"Uuhhh, hoe oud werd ik binnenkort ookalweer??