Familie
05-09-2011 08:05:35
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Het is best wel spannend op de snelweg de laatste tijd: haal ik het stuk tussen werk en thuis zonder beschoten te worden? Zelf rij ik dagelijks door "besmet" gebied en kan dus zomaar mijn achter- of zijruit springen. Ik ben voorbereid en weet al precies wat ik zal doen: even schrikken dan snel de auto aan de kant zetten en 112 bellen. Op dit moment haal je zeker weten meteen de landelijke pers! De politie is zenuwachtig op zoek naar de snelweg-sniper en gaat nu eindelijk de camera's boven de snelweg inzetten. Maar ja, hoe doe 


