Fun
31-07-2011 12:32:05
De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.






Ik vind het écht heel jammer dat Amy Winehouse is overleden. Dat het niet meer goed zou komen met haar dachten we eigenlijk alle- maal al een hele poos maar stiekem hoopte ik nog altijd dat ze er toch weer zou staan met die fantastische stem! Helaas, we moeten het voortaan doen met alles wat we van haar hebben. Misschien dat er nog wat materiaal ligt dat ze uitbrengen, maar dan is het echt op. Hier hebben we natuurlijk altijd Merante van Amersfoort nog! Weet u nog wel? Die geweldige act bij My name is... En ze is te boeken!