Familie
06-11-2010 21:39:22
Treintjes !!

Vandaag even op visite bij opa en oma in Vlaardingen. Bij de plaatselijke Opel-dealer was een actie gaande waarbij ze, om wat meer publiek te trekken, de mensen van Schiespoor hadden ingehuurd. Zij hadden enkele modelspoorbanen meegenomen. Erg leuk! En dan komen de kriebels weer terug die ik als kind had bij treinen. Met mijn foon (Vivaz Pro 8GB) heb ik wat beelden gemaakt, in HD! Da's meteen voor het eerst dat ik een filmpje in HD op YouTube heb geplaatst en dat ga ik dus vaker doen. Kijk en geniet van o.a. de koploper!






Inbrekers hebben o.a. in Amersfoort tekens op woningen achtergelaten die aangeven of ze daar willen inbreken. Dat maakt de politie donderdag bekend. De politie waarschuwt bewoners het teken weg te halen als dat op hun woning blijkt te staan. De politie kwam de tekens dinsdag op het spoor na een melding over een met krijt aange- bracht teken bij een huisnummer. Vervolgens bleken meerdere woningen een plus of een min op de voorgevel te hebben staan. 


