Welkom op XOOX.NL

De compleet vernieuwde, moderne weblog met dezelfde functionaliteit die je gewend bent.

Familie 06-11-2010 21:39:22

Treintjes !!

Klik voor de site

Vandaag even op visite bij opa en oma in Vlaardingen. Bij de plaatselijke Opel-dealer was een actie gaande waarbij ze, om wat meer publiek te trekken, de mensen van Schiespoor hadden ingehuurd. Zij hadden enkele modelspoorbanen meegenomen. Erg leuk! En dan komen de kriebels weer terug die ik als kind had bij treinen. Met mijn foon (Vivaz Pro 8GB) heb ik wat beelden gemaakt, in HD! Da's meteen voor het eerst dat ik een filmpje in HD op YouTube heb geplaatst en dat ga ik dus vaker doen. Kijk en geniet van o.a. de koploper!
Familie 02-11-2010 23:02:00

Zie ginds...

Nog maar enkele weken en de Sint is weer in het land...

Jochem van GelderSinterklaas

Intussen is Slot Marsepeinstein weer begonnen en straks beginnen nog meer spannen- de Sint avonturen, om nog maar te zwijgen over Sint, de (horror) film! En de sfeer in de we- ken voor de aankomst en daarna ook voor Pakjesavond vind ik wel erg leuk. De kinderen zijn er maar druk mee! In die periode staat er ook altijd veel Sinterklaasmuziek op de USB stick in de auto. Natuurlijk zijn de nummers van Coole Piet (en de inpakbende) erg leuk, maar ik hou nog het meest van de nummers van Jochem van Gelder! Hij heeft twee CD's opgenomen met Sinterklaasnummers: Wild Geraas 1 (2001) en Wild Geraas 2 (2003). De DVD De Pepernotenparty die verscheen in 2003 staat bij mij in de kast. Die bevat enkele clips van écht leuke liedjes! Ik heb ze onlangs op YouTube gezet omdat ik maar 1 clipje van hem kon terugvinden. Nu kan dus iedereen genieten van Jochem van Gelder samen met Sinterklaas. Check het uit op mijn YouTube kanaal! En dit is mijn favoriete clip: De Echte Sint. Dit liedje heb ik jaren geleden al eens nagedaan, verkleed als Sinterklaas. Kijk maar!
Familie 30-10-2010 16:31:50

Creeps!

En zó kun je ons vanavond vinden... ergens in Spijkenisse.... ha, ha, ha, haaaa...!

Klik voor groter en meer!Klik voor groter en meer!

Klik op de afbeeldingen voor een groter formaat en nog meer foto's... of een filmpje!
Familie 30-10-2010 11:08:04

Halloween 2010

Vampier VincentHelaas is er vanavond geen Halloween-feest in onze buurt. Sinds dat feest twee jaar geleden door wat rotjongens werd verstoord en de politie niet kwam om de boel te sussen, heeft de organisator van onze buurt de handdoek in de ring gegooid; begrijpelijk maar wel jammer! Gelukkig wordt er in allerlei wijken in Spijkenisse nog wel een feest gehouden met allerlei leuke dingen om te doen of te zien. De grootste activiteit is toch wel de Halloween Tour Groenewoud 2010. Helaas waren we te laat om ons in te schrijven... Gelukkig
is er in Wijkcentrum de Kreek ook een leuk Halloween feest. Zo treedt Vincent de Magiër (Vampier) op, die we kennen uit de Uri Geller shows. Héél toepasselijk, zo'n fijne creep op Halloween. Na zijn optreden is er een spannende lampionoptocht naar het Spookbos... Whooeoeeeee... griezelig! En om alvast in de stemming te komen, hier een leuke clip:

Nieuws 28-10-2010 11:51:18

# Geschikt # Ongeschikt

Bargoense tekensInbrekers hebben o.a. in Amersfoort tekens op woningen achtergelaten die aangeven of ze daar willen inbreken. Dat maakt de politie donderdag bekend. De politie waarschuwt bewoners het teken weg te halen als dat op hun woning blijkt te staan. De politie kwam de tekens dinsdag op het spoor na een melding over een met krijt aange- bracht teken bij een huisnummer. Vervolgens bleken meerdere woningen een plus of een min op de voorgevel te hebben staan.

De inbraaktekens worden in het hele land ge- bruikt, zegt een woordvoerder van de politie. De inbrekers kunnen aan de tekens zien of de be- woners overdag thuis zijn en of er buit te halen valt. Bron: Fok.nl.

Even checken dus of er ook bij jou op de gevel, schuur of bij je huisnummer één of meerdere Bargoense tekens staan gemarkeerd!!
Lifestyle 27-10-2010 18:42:45

Pimp my Gymp !

Klik voor groter en meer

Een poosje geleden gaf ik mijn oude (gym)schoenen mee aan Huug naar school. Vandaag kreeg ik er ééntje gepimpt weer terug! Jammer dat hij ze niet alle twee heeft gepimpt, want dan zou ik er natuurlijk helemaal de blits mee kunnen maken. (als freak, tijdens Halloween)
Wél heel cool!! (om schoentje mee zetten tijdens Sinterklaas)
Gossip / paparazzi 23-10-2010 17:29:10

Dora

Ligt het nou aan mij of lijkt Dora ineens gegroeid? Ze gooit tegenwoordig in elk geval haar haar los en lijkt dan wat minder braaf als in de tekenfilm... Nu maar hopen dat Boots niet van die dingen gaat doen zoals Ken bij Barbie (zou hebben gedaan). Of Swieber natuurlijk.

Klik voor groter en meer